2012. október 13., szombat

Everybody Lies...


Elbúcsúzom, de ott leszek, Ahol a szél zúg, a nap nevet. Elbúcsúzom, de itt marad, Belőlem néhány pillanat. Az ember az egyetlen állat, amelyik elpirul, nevet, vallása van, háborúzik, és szájon csókol. Tehát fogalmazhatunk úgy is, hogy minél többet csókolózik az ember, annál emberibb.

Isten soha nem csap be egy ajtót az orrod előtt anélkül, hogy ki ne nyitna egy csokival teli dobozt, és meg ne kínálna belőle.


Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket.
Sokszor okoztam csalódást és csalódtam olyanokban, akiktől sosem vártam volna. Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak.
Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam viszontszeretni.
Repkedtem a boldogságtól, fogadtam örök hűséget, de volt hogy teljes erővel mentem fejjel a falnak.
Felhívtam valakit csak azért hogy halljam a hangját, néha elég volt egy mosoly ahhoz hogy szerelmes legyek.
Sokszor féltem, hogy elveszítek valakit, aki fontos számomra.. és el is vesztettem a végén.
De túléltem, és még most is élek.
Már nem csak túlélem a hétköznapokat, hanem megélem azokat.
Mert az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon...!


Csak még egyszer nézz rám.. kérlek Csak még egyszer ölelj át.. Kérlek Csak még egyszer suttogd a fülembe, hogy szeretsz.. Kérlek Csak még egyszer csókolj meg.. Kérlek S ha menned kell, én esküszöm elengedlek.. Csak ne felejts el.. Kérlek..


Na, ezt add össze. Gyűlölsz valakit, miközben rengeteg közös emléketek van, hazudsz neki, miközben szereted, míg végül az utolsó csepp szereteted is eltűnik.
- Ahhoz, hogy minden szeretetet kiölj magadból, az emlékeidről is le kell mondanod.
- És ha nem tudok?
- Hogyha nem tudsz, akkor istenigazából senkit nem szerettél. Egyetlen megoldás van, felejteni kell, bármilyen nehéz is.


- Ó, a kamaszbánat - bólintott apu merengve.
- Igen, az milyen kedves tud lenni! - értett egyet anyu.
Nem! Nem kedves! Miért gondolják, hogy kedves, ha sírógörcsöt kapok éjjel, ha bedagadt szemmel ébredek, és nincs étvágyam? Egyáltalán nem kedves! Tragikus! Egész úton némán ültem, és a szüleimet hallgattam, akik "mókásnak" tartják, hogy éppen meghasad a szívem.


Nem hiszem, hogy megbotlottam és elestem. Inkább úgy gondolom, hogy megint ki kell állnom egy próbát, ami megtanít a következő lépésre.


Egy szakítás után mindenki azt gondolja, hogy jól van, de néha a legkisebb dolog is felkavarhat és visszaránthat.


Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.


Ha alszom, rólad álmodom, ha ébren vagyok, arra vágyom, hogy a karjaimban tarthassalak. A távolság csak megerősített abban, hogy az éjszakáimat melletted, a nappalaimat a szíved-lelked társaként akarom tölteni.


Tudod, a kislányok még hisznek a szép szavakban és a szívecskékben amiket facebookon és msnen küldenek nekik, aztán egyszer csak rájönnek, hogy azok csak szavak és zárójelbe tett "L" betűk...


Tudja, hogy már nem érdekel. Vagy érdekel? Hiszen meggyűlöltem. De érezteti velem, hogy hozzá vagyok kötve. Hozzáköt az, amit együtt követtünk el



szeretném, ha én lehetnék magyarórán az ihleted, töri órán az emléked, nyelvórán a kiejtésed, tesiórán a mozdulatod, matekórán az ismeretlened, fizikán a képleted, földrajzon a vágyad, rajzórán az ecseted, biológiaórán a.. sejted


Két dolog van, amibe nem tudok beletörődni. Az egyik, hogy vége a nyárnak. A másik, hogy nélküled léptem az őszbe..


Amikor láttalak sírni, úgy éreztem, egy világ omlik össze bennem. Láttam, ahogy végigfolyik az arcodon. Borzasztó volt a tudat, hogy akinek minden nap mosolyt varázsoltam az arcára, az most miattam sír...


Nincs veszélyesebb, mintha egy lány álmodik...
és ez az egyetlen dolog, amitől a szülei sem tudják megvédeni !


Egy lány még akkor is emlékszik az első csókra, amikor a fiú már az utolsót is elfelejtette.


1. A felnőttek nem hiszik el...pedig egy gyereknek is lehet nehéz az élete..
2. Nem kifizetődő egy olyan férfi fölött uralkodni, aki szabad akar maradni. Csak egy üres ágyat és egy összetört szívet nyerhetsz vele.
3. Ha azt akarod, hogy ne törjék össze a szívedet... csinálj úgy, mintha nem lenne.
4. Inkább leszek 1000 pasinak elérhetetlen álom, mint hogy újra 1 alázzon.
5. Úgy is el lehet válni, hogy még szereted a másikat, csak nem tudsz vele élni.
6. Fel foglak jelenteni súlyos lelki-sértés, majd cserbenhagyás miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése